Acampados.

Visita de D. Julián al Centro Hospitalario Universitario de Santiago de Compostela.

Quien acoge a uno de estos pequeños en mi nombre, me acoge a Mí” (Mc 9,37) D. Julián visitó a los niños que pasarán estas Navidades en el hospital de Santiago de Compostela. Transmitir la Esperanza de un Dios que sufre con el que sufre y que llora con el que llora, acoger y acompañar a aquél que más lo necesita, ése es el mensaje que la presencia de D. Julián lleva en su visita. Todos nosotros vamos con él, en oración, y representados por él. Pero también nos toca a nosotros ser mensajeros de esa misma Verdad. Ser las manos de Dios que nos acaricia y nos dice: “Yo estoy contigo”.


Una historia real!

Programa de Nadal 2011 de Sanxenxo!


Programación de actividades que se desenrolarán no noso Concello durante o Nadal 2011.

I CONCURSO DE ESCAPARATES DE NADAL

Dende o día 28 de novembro ata o 6 de xaneiro entre o comercio local
Mais información: www.entretendas.com
Entrega de premios : 10 de xaneiro
Organiza: Entretendas CCU
Colabora: Concello de Sanxenxo

SEMANA SOLIDARIA DAS ESCOLAS MUNICIPAIS

Recollida de alimentos non perecedoiros
Lugar: Onde se imparte a actividade
Organiza: O A Terra de Sanxenxo

VIVE SINXELAMENTE PARA QUE OUTRAS PERSOAS, SINXELAMENTE, POIDAN VIVIR!


PÓRTICO
Deus enviou ao seu Fillo á casa humana para restaurala e devolverlle ás persoas a súa dignidade auténtica. Por iso naceu de María, porque quería vestirse de home e vivir desde dentro a condición humana para salvala. Velaí o grande misterio que celebramos hoxe, no día de Nadal.
Pero.... despois de vinte e un séculos, podemos afirmar que temos aprendido a lección do Nadal?. Celebramos “as navidades”; pero non vivimos o Nadal, porque...
as navidades apacíguannos, adormécennos, regálannos e engórdannos. O Nadal interpélanos, espértanos, alégranos, aluméanos e acéndenos.

D. Leonardo Lemos nuevo Obispo de la Diócesis de Ourense.


El sábado 11 de febrero a las 16:00 horas se celebrará en la S.I. Catedral de Ourense la ordenación episcopal de D. Leonardo Lemos Montanet y su toma de posesión de la sede auriense, tal y como se ha determinado tras la reunión mantenida esta mañana entre el Obispo electo de Ourense y el consejo episcopal de la Diócesis.
La última ordenación episcopal celebrada en la Catedral de Ourense se celebró hace 15 años: fue la de Monseñor Carlos Osoro Sierra, el 22 de febrero del año 1997.

Enlaces Parroquiales

Parroquia San Gines de Padriñan. Comunidad Parroquial.

"TRANSFORMANDO EL MUNDO HACIENDO IGLESIA"